Annonsere her ? Kontakt oss !

Tidssone UTC

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 2 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: creepy.
InnleggSkrevet: 08 Mar 2010 22:17 
Nybegynner
Nybegynner
Brukerens avatar

først ville jeg bare si at nå sist torsdag hadde jeg og 3 andre venninner spiritisme nede i kjelleren til hun ene. jeg tenkte hele tiden på broren min og tenkte veldig på hvor mye det ville bety om han kunne komme hit og få kontakt med oss. det funket etter et par ganger, og jeg spurte om ting de andre i rommet ikke visste, pluss at jeg hvisket inn i glasset. svar var riktige , og jeg vil jo tro at det var han , siden alle jentene visste at det er utrolig frekt om de hadde flyttet på glasset i og med at jeg trodde jeg endelig hadde kommet i kontakt med broren min. etter jeg hadde dratt gikk to av de som var igjen opp til stua vi hadde sittet i kun en time før, og rosene vi hadde sittet foran i stua var brune og visne.. det syntes jo jeg var veldig sykt.
men , nå idag satt jeg i klasserommet i timen og kunne ikke tenke på annet enn broren min , og jeg var så nysgjerrig på om han var rundt meg, så spurte jeg han om han kunne gi meg hvilket som helst tegn på at han var hos meg akkurat nå, så ser jeg utenfor skolen at en mann går forbi skolen, så tenker jeg "hvis du er der , petter.. kan du på noen som helst måte få mannen til å se på meg nå?" mannen så på meg et par sekunder, og gikk videre. jeg spurte en gang til for å bli mer sikker, og mannen så på meg igjen. så sa jeg for siste gang: "petter, om du virkelig er der, få han til å se på meg en siste gang". mannen stoppet opp sånn halveis og så rett opp der jeg satt i ca 10 sekunder, og snudde sin vei og gikk igjen .. i MIN mening tror jeg ikke det var helt tilfeldig , men kanskje jeg bare tror det jeg vil tro, men vet aldri..

btw, ouija brett? hva skal man med brettet når du er ferdig med det? skal man brenne det?

- emily :mozilla_smile:

Topp
Avlogget Profil  

Innleggets emne: Re: creepy.
InnleggSkrevet: 08 Mar 2010 23:49 
Moderator
Moderator
Brukerens avatar

Jeg skjønner at det kan virke veldig skummelt. Jeg håper Kimbara kan forklare litt om hvordan dete kan henge sammen fra en skeptikers synsvinkel. Han kan veldig mye om hvordan psyken kan lure oss.

Nå vil jeg ikke avfeie det du føler du har opplevd. Noen ganger opplever vi ting som vi ikke helt kan forklare, og som andre kanskje vil si er bare innbildning. Jeg syns du skal høre på flere måter å se dette på, og føle hva som er riktig for deg.

Spiritisme er ingen selskapslek. Jeg liker ikke at folk leker seg med det uten å ha satt seg inn i hva det er, og hvordan det evt virker.

Et oijabrett må lukkes, og bør renses etter bruk, har jeg skjønt.

Jeg skjønner at du er opptatt av det paranormale, og oppfordrer deg til å søke litt på sidene her. Der står det nok mye du kan finne spennende.

Velkommen til oss, og håper du får bedre svar enn det du fikk av meg nå ;) :D

BildeBilde Memento mori

Topp
Avlogget Profil  

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 2 innlegg ] 

Dyrebeskyttelsen

Tidssone UTC

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet