Gaute skrev:
Skulle gjerne hørt lista di, men jeg har ikke Spotify, for det støtter ikke Linux. Og windoze har jeg ikke, fordi Linux er mye tøffere
Jeg kan legge inn Wine da, en slags windows-emulator. Men da skal du være glad i windows og microsoft...og det er jeg ikke. Jeg støtter ikke monopol-tyranniet nei.
Jeg støtter deg i å ikke støtte det, selv om jeg bruker det selv.
Det er jo det som er mest tilgjengelig og jeg bruker det jo først og fremst kommunikativt, for å si det sånt... dette med data. Hadde jeg vært mer seriøs og like flink som jeg en gang var med data, hadde nok jeg også sverget til en linux-distro idag. Har forøvrig brukt RedHat, Mandrake, SuSe og et par andre i perioder... men det ble litt for "tungvint". Rettere sagt, etter min bruk trengte jeg det ikke. Men fint er det - og gratis! Og jeg har forsøkt det jeg kan å misjonere om at andre bør prøve det...
Sitat:
Men si meg en ting ludo....kaller du deg rekesalat på irc?
Jeg var innom #norge på Undernet for litt siden, kun for nostalgiens skyld. Og da begynte jeg å pjatre en times tid om politikk og fuglene vet hva inne på kanalen med en som kalte seg "rekesalat". Det var vel ikke deg? Nicket mitt var AtOMicDoG, og har vært det siden gode gamle irc-dager i 1995.
Niks! Men jeg tør faktisk påstå at jeg husker nicket ditt, så mye mulig vi har chatta.
Jeg var vel på irc fra og med rundt 1996. Har alltid kalt meg for BugBurger. Brukte forsåvidt efnet jeg, og hang på #stavanger, #scene, #trax og noen ganger #norge. Og selvfølgelig gode gamle #virrvarr og #select - de morsomste nettspillene som var (og fremdeles er, faktisk!)
I 1995 hadde jeg neppe snakket om politikk uansett.
Ikke engang i 2000, vil jeg tro. Mulig du er litt eldre enn meg? Jeg var 14 i 1996, skjønner du.
Sitat:
Navnet tok jeg etter at jeg ble hekta på denne deilige drum'n'bass -låta:
Atomic Dog - Future Now ...som var på en cd jeg kjøpte på Virgin i London da jeg var på klassetur der. Fikk ikke tak i sånn musikk på Sunnmøre på den tida nei.
Blir ikke offtopic engang å linke til den her
http://www.youtube.com/watch?v=AI29oE4Imt0OBS, veldig viktig; plugg inn headset eller skikkelige høyttalere, har du ikke det så går du glipp av godsakene som kommer midt uti låta

Oooog mulig at jeg har nicket ditt nettopp derfra også, men det vet jeg ikke sikkert.
Det hendte jeg snoket litt på undernet også, selv om jeg brukte efnet mest.
Får ikke hørt den her på jobb, men skal sjekke ut linken når jeg kommer hjem!
(der har jeg forsåvidt skikkelige nok høyttalere også... musikk er tross alt noe av det viktigste i livet mitt, så man må ha noe dugande i det minste...) Og hvis dette er i sjangeren electronica, som jeg mistenker at det er utifra artistnavnet ihvertfall, så gleder jeg meg veldig til å lytte