eile-joha skrev:
Som flere av dere her inne vet, så savner jeg min katt Mons. Han har nå vært borte fra oss siden 21/11-09. Vi har jo fortsatt et håp at han fortsatt er i live og har det bra et sted der ute, men har vel mer eller mindre gått mer over til tanken at han har gått over til den andre siden.
Nå i det siste har jeg hatt en rekke drømmer om at han har kommet tilbake i beste velgående. Han er jo tynn, men ikke avmagret, han kommer løpende og er kjempeglad for å se meg og er såå utrolig kosete.
Det er så godt å endelig få han tilbake igjen i drømmene, da vi savner han så utrolig.
Så det jeg egentlig lurer på her da er jo om en skal tolke dette som et tegn på at han er gått bort, at dette er hans avskjed og tegn på at han har det bra. Eller om det er et tegn på at han snart kommer hjem igjen.
Jeg har stor tro på drømmer og dens betydninger og mener denne drømmen har en betyning av et eller annet slag.
Venninnen til min sønn hadde en liknende drøm da pusen hennes forsvant. Han kom til henne i en drøm og var skadet, men la seg i fanget hennes for å få kos. Hun tolket det slik at han ville "ta farvel". og det var nok riktig for hennes del, for katten er "borte".
Jeg har drømt om katten min Markus, og han lever i beste velgående, så det er neimen ikke godt å vite.