Teppet var rødbrunt, tror jeg.
Sånn rutete... med sånn "skotteruter" (om du skjønner hva jeg mener... slik skotter har på kilten).
Fargene var som sagt rødbrunt... nja... beige... litt rød nyanser i den noenlunde beige fargen... ellers rødt... rødt med litt hvite symboler rundt... lurer på om det sto noe på teppet... ikke sikker...
Ja... og så virket det helt ut. Hun brukte det til å skjule det at hun tok hendene mine inntil seg.
Kompisen min derimot satt et lite stykke unna og fiksa på et eller annet... om det var en fjernkontroll eller en mobiltelefon husker jeg ikke, men det var noe slikt.
Hun lå i sofaen på min venstre side, jeg satt i midten og kompisen min litt lengre unna til høyre for meg, i samme sofa. TV-apparatet sto på, vi så en film tror jeg...
Detaljene var veldig klare, og følelsene var veldig dype.
Hun oppførte seg som om det var noe hun hadde hatt lyst til lenge og at alt var okay. Kompisen min var litt suspekt, og jeg fikk et merkelig blikk den ene gangen. I virkeligheten hadde nok denne kompisen min halshugd meg og forlatt dama på flekken, men i drømmen virket han nærmest motstandsløs og kun litt mistenksom men mer opptatt med sitt.
Følelsene... stemningen var til å ta og føle på... det var en veldig klar drøm på mange måter.
Håper dette var nok detaljer. Det var iallefall det jeg kunne huske på, men om du trenger flere, må du bare si ifra så kanskje du stiller spørsmål som trigger flere svar