Presentasjon av Admin :
Asbjørn Nettstedets og forumets Administrator.
Sjefen sjøl -
kun underlagt sjefen over alle sjefer, Eieren av Paranormal.no - Jovian.Gammal nok

til å kunne være bestefar til de yngste brukerene her,
om jeg hadde vært litt kjapp med visse ting

Jeg har vokst opp med det paranormale, så det var vanlig å se min mor starte med å lage vafler, og sette på kaffe, - litt før vi fikk besøk. ( dette var før vi fikk fasttelefon, og mobil fantes ikke...)
Og vaflene og kaffen var klar når det banket på døra...
Tankeoverføring til min far, var og ting hun gjorde...
Vi ungene fikk og beskjed om det var vits i å gå å fiske, eller gå på bingo, hun merket det på om det klødde i ene eller andre handa...
Og det stemte... "ta med bærepose" - -den var ikke tom når vi kom hjem, eller "du har godt av en tur" - da kunne vi like gjerne se på tv...

Selv hadde jeg ikke de store egne opplevelsene som barn, de kom først når jeg var voksen.
Til og begynne med var det sporadisk, men senere har det blitt mer og mer.
Jeg merker at om jeg anstrenger meg for å få til noe, da skjærer det seg, - det som kommer - kommer av seg selv, helst når jeg er opptatt med andre ting.
Derfor er det også umulig å få bevist noe, - jeg har dog mange eksempler hvor jeg i ettertid kan si "sånn og slik var det" - men det vil ikke aksepteres av mange - pågrunn av mangel på beviselige saker.
Det virker ofte som om det paranormale på en måte "snor seg unna" når det er snakk om å bevise det.
Jeg har vært med på mye innen det paranormale, og vet litt - både av egen erfaring, og av oppsamlet kunnskap.
Som administrator er jobben dels å holde folk i ørene, dels å holde forumet igang- dvs teknisk drift.
Oppgraderingen fra phpbb2 til phpbb3, legge til og tilpasse ny chat,
samt innlegging av spesielle
detaljer og
finurligheter er det undertegnede som har pusla med, da sjefen over alle sjefer - Jovian ikke hadde tid og anledning.
Etter en tid som den eneste som styre og forsøkte å holde forumene ryddig, aktiverte vi flere moderatorer. Disse presenterer seg selv.
Jeg forsøker å få med meg de fleste innlegg på forumet, men overlater mesteparten av mod-jobben til moderatorerne. Det hender dog at jeg griper inn om jeg ser noe graverende...
Om det er spørsmål angående forumet som sådan, kan dere spørre meg, - om det er tråder eller andre saker, spør moderatoren for det underforumet.
( på
førstesiden med forumoversikten, står det hvem som er mod for de forskjellige tema.)
mvh Asbjørn