Tidssone UTC - 2 timer

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 20 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Regresjon-tidligere liv
InnleggSkrevet: 13 Apr 2008 15:25 
Nybegynner
Nybegynner
Brukerens avatar

Jeg lurer på om noen har prøvd regresjon for å se sine tidligere liv?
Og om de kanskje kunne fortelle litt om dette, hvordan det var, hvor mye fikk de vite, og om dette hjalp de på noen måte?
For mange sier jo at noen av probleme vi har i dag kan trekkes bakover i tidligere liv.

Selv er jeg interessert i å se mine tidligere liv, litt bare for å se hvem jeg har vært, og få noen tanker bekreftet eller avkreftet- som da fører til mitt andre spørsmål:
Noen som vet om noen som holder på med regresjon i Oslo området?

Topp
Avlogget Profil  

Innleggets emne: Re: Regresjon-tidligere liv
InnleggSkrevet: 13 Apr 2008 16:00 
Standard bruker
Standard bruker
Brukerens avatar

Keara skrev:
Og om de kanskje kunne fortelle litt om dette, hvordan det var, hvor mye fikk de vite, og om dette hjalp de på noen måte?
For mange sier jo at noen av probleme vi har i dag kan trekkes bakover i tidligere liv.

Selv er jeg interessert i å se mine tidligere liv, litt bare for å se hvem jeg har vært, og få noen tanker bekreftet eller avkreftet- som da fører til mitt andre spørsmål:

På Alternativmessa i Fredrikstad traff jeg en fra Den norske spirituelle kirke (eller noe lignende) i Oslo. Han dreiv med mye rart, regressjon, røyekutt, healing erc

Du kan sikkert søke på gule sider?

Topp
Avlogget Profil  

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 10 Sep 2008 02:13 
Nybegynner
Nybegynner
Brukerens avatar

det hjalp for meg iallefall,selv om det var vanskelig...jeg hadde vært en uempatisk pers,men kjenner forandringen etter jeg ble obs på at d hang igjen fra d livet..

Topp
Avlogget Profil  

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 15 Sep 2008 19:06 
Nybegynner
Nybegynner
Brukerens avatar

Regresjon kan være veldig spennende, og gi deg mange svar på hvorfor du er den du er idag. Du er i en transe mens du blir stilt spørsmål. Veldig spennende og få høre dine svar errerpå. Søk på google så finner du nok noen i nærheten som du kan oppsøke. Lykke til!

Topp
Avlogget Profil  

InnleggSkrevet: 15 Sep 2008 19:13 
Moderator
Moderator
Brukerens avatar

Brenda skrev:
Du kan sikkert søke på gule sider?

Eller på Paranormal.no? :mozilla_wink:

http://www.paranormal.no/forum/phpbb2/v ... hp?t=17178
Ganske fersk tråd om emnet.

Mvh Lilja

Image

-Og Gavin DeGraw-konsert igjen den 28. september :D

Topp
Avlogget Profil  

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 16 Sep 2008 08:42 
Standard bruker
Standard bruker
Brukerens avatar

meeeeen, er det noen som har hørt om et tilfelle hvor personen som er på en regesjons-time kommer med ordentlige opplysninger fra tidligere liv, som faktisk kan brukes til å finne frem til det tidligere livet..?
kjenner noen som har vært på regressjon, de sa det bare føltes ut som de bare jatta med og brukte fantasien til å finne opp et tidligere liv..
så, finnes det bevis for at regresjon tar en med til et tidligere liv, eller tar den en bare med til ens indre tanker og følelser..? og for å ikke avsløre sine innerste tanker og det som ligger i underbevissten, så blir de forkledd som et tidligere liv..?

Topp
Avlogget Profil  

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 16 Sep 2008 09:33 
Nybegynner
Nybegynner

Av en eller annen grunn er jeg sikker på at jeg har vært tysk soldat eller no lignende.. Helt sprøtt og jeg er sikkert gal men :D hehe
Syntes dette er kjempe spennende og vil også vite litt mer om dette samt hvor man kan få hjelp til å finne ut om dette stemmer osv!

Topp
Avlogget Profil  

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 16 Sep 2008 10:31 
Moderator
Moderator
Brukerens avatar

livingdeaddoll skrev:
meeeeen, er det noen som har hørt om et tilfelle hvor personen som er på en regesjons-time kommer med ordentlige opplysninger fra tidligere liv, som faktisk kan brukes til å finne frem til det tidligere livet..?
kjenner noen som har vært på regressjon, de sa det bare føltes ut som de bare jatta med og brukte fantasien til å finne opp et tidligere liv..
så, finnes det bevis for at regresjon tar en med til et tidligere liv, eller tar den en bare med til ens indre tanker og følelser..? og for å ikke avsløre sine innerste tanker og det som ligger i underbevissten, så blir de forkledd som et tidligere liv..?

Jeg tror regresjon kan være mer enn fantasi, uten at jeg har noen bevis for det.

Jeg var hos en regresjonsterapeut for et års tid siden, og fikk en opplevelse helt på tvers av hva jeg hadde forventet.
Har i mange år, etter overdose av "Sagaen om isfolket" i min ungdom, hatt et håp om at jeg engang har blitt brent på heksebål. Høres jo kult ut, sant? :mozilla_laughing:
Og var derfor helt sikker på at dette kom til å komme opp under regresjonen, også mye fordi jeg på forhånd var svært skeptisk til at det kunne dreie seg om annet enn fantasi...

Har ikke lyst til å gå i detaljer om hva jeg opplevde, fordi det var en så sterk opplevelse at det føles for privat til å kunne dele. Men uansett, det som var så rart var at jeg opplevde utifra jeg-perspektiv. Jeg så ikke meg selv, og kunne ikke beskrive hvordan jeg så ut annet enn utifra hva jeg følte, som hår lengde f.eks.
(Jeg var forøvrig mann, og det var en selsom erfaring å få føle det på kroppen, bokstavelig talt :mozilla_oops: )
Jeg opplevde sterke følelser og veldig konkrete smerter, jeg så landskapet rundt meg og kjente kulden. Blant annet.

Senere i regresjonen befant jeg meg ved en havn, i en by. Og dette er vel det nærmeste jeg var å "se" noe som muligens kunne ha vært sjekket opp mot virkeligheten. Bygninger og arkitektur står like klart for meg nå som det gjorde dengang, og jeg hadde en fantastisk følelse av å ha kommet "hjem".

Til slutt var jeg inne i et hus, der kunne jeg også beskrive i detalj alt jeg så fra senga jeg lå i, bl.a at det lå et kjøkken vegg i vegg som jeg fikk glimt av når noen tittet inn til meg.
Jeg var syk, og ventet på å dø, noe som også var en utrolig sterk opplevelse. JEG har alltid vært livredd for å dø, også opplever jeg å ligge og vente og se fram til det!

Fikk såvidt et glimt av "meg selv" i senga der idet sjelen forlot kroppen og det bar over på den andre siden. Der var det ordentlig fint å være :mozilla_smile:
Neste gang blir det en "livet mellom livene"-time på meg!

Lilja

Image

-Og Gavin DeGraw-konsert igjen den 28. september :D

Topp
Avlogget Profil  

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 19 Sep 2008 13:51 
Nybegynner
Nybegynner
Brukerens avatar

jeg har prøvd regresjon og føler jeg ikke helt fikk noe ut av det.. dama satt og prata, så blei jeg litt søvnig og skulle plutselig fortelle om tanker som kom opp, gå dypt inni hjertet mitt og be om svar på hva jeg lurte på osv. Selv om det kanskje funker for noen, så fikk jeg mer en gledelig overraskelse da jeg dro til ei dame som drev med å finne englene til folk!

hun fortalte meg at skytsenglene mine ville si masse til meg og mine tidligere liv, min høyerste hjelper var ektemannen min for mange årtier tilbake! en slags sjelevenn som har blitt ved meg siden.. og da fikk jeg vite utrolig mye om mine tidligere liv, og om hvor jeg kom fra før dette. jeg hadde en noe traumatisk død som forklarer en usannsynlig stor del av livet mitt i dag, ting dama ikke på noen måter, kunne gjettet seg til.

men mitt råd.. prøv andre (og billigere) healere/kontakter før du går til regresjon. Hypnose hadde derimot vært veldig interessant!

Topp
Avlogget Profil  

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 19 Sep 2008 14:41 
Jeg har prøvd det med å lytte på en Hypnose Cd.
www.stevegjones.com

Jeg tror at vi lever flere liv. Ettersom jeg tror på OBE (rart hvordan disse tingene henger sammen ;) )

Har fått opp bilder både av pyramider og av andre plasser på andre planeter
:mozilla_surprised:

Kjenner folk som har fått det til med hjelp av NLP og time line coacher også.

Topp

InnleggSkrevet: 02 Nov 2008 23:34 
Nybegynner
Nybegynner
Brukerens avatar

Dette er jo absolutt interessant, jeg har hørt at folk som sliter med personlige problemer som bunnløs sorg eller sinne, kan få svar på dette gjennom regresjonsterapi. Det er jo spennende, men koster jo som regel ganske mye også

Topp
Avlogget Profil  

InnleggSkrevet: 03 Nov 2008 04:40 
Standard bruker
Standard bruker
Brukerens avatar

Håper du har funnet deg den terapeuten som passet for deg.

Jeg driver en del med regresjon og har jo derfor tatt mange selv
også. Om det er tidligere liv eller noen andres liv eller
rett og slett vår underbevissthets ønske om at vi skal oppleve
akkurat det vi gjør har
egentlig ikke så mye å si for utfallet. Hensikten er alltid for vår
underbevissthet og gi oss healing for ting vi er klare for, og da
får vi oppleve det vi trenger akkurat nå uansett hvem som har
levd det vi ser.
Om du går til regresjon og bare dikter opp så må jeg si at det
er en dyr måte å lage seg eventyr på :roll:
Men det kan godt skje at en ikke får opp noe, eller at en får noe annet
enn forventet. Noen får kun opp følelser og fornemmelser. Og det
er det jo ikke alle som hadde tenkt seg, da blir det lett å bare gå ut av det
og begynne å fantasere.

Regresjon kan være ett sterkt virkemiddel for å nøste opp i noe en ikke
har fått tak på, og går en kun for underholdningen så kan det bli
adskillig tøffere enn en hadde forventet.

Topp
Avlogget Profil  

InnleggSkrevet: 03 Nov 2008 07:56 
Nybegynner
Nybegynner

Hei! Jeg ser du driver med regresjon. En gang for lenge siden så fant jeg en side, muligens en cd som forklarte hvordan man kan gjøre en selvregresjon. Vet du hvor jeg finner det? Send gjerne på pm :) Takk på forhånd til deg eller den som kan hjelpe meg :)

Jeg fikk en utrolig opplevelse med den metoden, og jeg vil gjøre det igjen.

kaja43 skrev:
Håper du har funnet deg den terapeuten som passet for deg.

Jeg driver en del med regresjon og har jo derfor tatt mange selv
også. Om det er tidligere liv eller noen andres liv eller
rett og slett vår underbevissthets ønske om at vi skal oppleve
akkurat det vi gjør har
egentlig ikke så mye å si for utfallet. Hensikten er alltid for vår
underbevissthet og gi oss healing for ting vi er klare for, og da
får vi oppleve det vi trenger akkurat nå uansett hvem som har
levd det vi ser.
Om du går til regresjon og bare dikter opp så må jeg si at det
er en dyr måte å lage seg eventyr på :roll:
Men det kan godt skje at en ikke får opp noe, eller at en får noe annet
enn forventet. Noen får kun opp følelser og fornemmelser. Og det
er det jo ikke alle som hadde tenkt seg, da blir det lett å bare gå ut av det
og begynne å fantasere.

Regresjon kan være ett sterkt virkemiddel for å nøste opp i noe en ikke
har fått tak på, og går en kun for underholdningen så kan det bli
adskillig tøffere enn en hadde forventet.

Topp
Avlogget Profil  

InnleggSkrevet: 05 Nov 2008 06:39 
Standard bruker
Standard bruker
Brukerens avatar

Keara skrev:

Finn deg en som har erfaring med dette over tid, amatører er det nok av. Eg kjenner en som har drevet med dette i mange år. Er du intressert så kan eg fortelle det litt om dette på pm:)

Topp
Avlogget Profil  

InnleggSkrevet: 08 Nov 2008 20:34 
Nybegynner
Nybegynner
Brukerens avatar

Keara skrev:

jeg veit en dame som fortalte meg om noen av mine tidligere liv helt tilbake til egypt... hun er veldig koselig og hun heter Margunn Jacobsen (skrev feil før) og bor på en station etter manglerud som jeg glemt navnet på :-)
jeg har hennes telefon nr hvis du er interessert :-)

Sist endret av Lady*Liberty den 12 Nov 2008 17:35, endret 1 gang

Topp
Avlogget Profil  

InnleggSkrevet: 09 Nov 2008 16:40 
Standard bruker
Standard bruker
Brukerens avatar

Lady*Liberty skrev:
Keara skrev:

jeg veit en dame som fortalte meg om noen av mine tidligere liv helt tilbake til egypt... hun er veldig koselig og hun heter eivor andersen og bor på en station etter manglerud som jeg glemt navnet på :-)

Fortalte deg om??? Hva fikk du ut av det? Og hvordan kan en
vite at dette ikke bare er hennes opplevelse av deg?

Jeg har ikke vært borti noen sider med "oppskrift" på selvregresjon.

Topp
Avlogget Profil  

InnleggSkrevet: 09 Nov 2008 17:08 
Nybegynner
Nybegynner
Brukerens avatar

Hun fortalte om hvordan ting fra tidligere liv har med dette livet å gjøre. hun sa for exempel at grunnen til at jeg har svårt å stole på menn kommer fra et tidligere liv. Og at jeg har synske evner men i et tidligere liv var jeg en munk som såg alt krystall klart og at jeg derfor i dette livet tror at mine evner bare skal dukke opp uten og jobbe med dem og meg selv...
Hun sa jeg hadde vært heks i mange av mine liv og derfor brent mange ganger og blitt halshogget mange ganger, derfor er jeg veldig redd for brand plus at jeg sliter med halsen min og har alltid gjort det. Jeg har en fobi for å bli kvevd... men det visste jo ikke hun... hun visste ikke noen ting om meg når jeg kom til henne... og jeg sa heller ingenting for jeg har et uns av skepsis mot slike ting..
men alt hun sa stemte og hun sa detaljer om mitt liv hun aldrig hadde kunnet funnet ut noe sted.

Jeg veit ikke, men man må bare skaffe seg en oppfattning og unnskyld min knotete skriving... :notworthy:

Topp
Avlogget Profil  

InnleggSkrevet: 12 Nov 2008 16:25 
Nybegynner
Nybegynner
Brukerens avatar

Jeg har ennå ikke prøvd noen regresjonsterapeut, jeg er skeptisk til å bare "plukke" noen fra google, vil gjerne ha noen som har noen gode "referanser".
Jeg gikk på åpen dag hos en skole (husker ikke hviken, men den ligger på grünerløkka) der jeg fikk en "reading" på mine tidligere liv av tre elever, mye av det de sa vekte følelser og bilder hos meg, men noen kjempe sterk opplevelse var det ikke. Grenser for hvor mye man får ut av 15minutter også- kunne liksom tenke meg å gå til noen som virkelig bruker tid på det og som svarer på alle spørsmålene mine, selv om svaret evt. blir "det ser jeg ikke".

Så om noen har en regresjonsterapeut å anbefale, send meg gjerne en PM :)

Topp
Avlogget Profil  

InnleggSkrevet: 17 Nov 2008 08:02 
Standard bruker
Standard bruker
Brukerens avatar

Jeg tror så absolutt på regresjonsterapi og har gjenopplevd mange tidligere liv, med referanser som det faktisk har hvert mulig å kontrollere i ettertid.
Jeg synsIKKE det er noe man skal stupe inn i fordi det virker spennende. Selv opplevde jeg ved et par anledninger at jeg hadde problemer med å distansere meg fra situasjonene jeg så. i allefall der og da.
Dessuten syns jeg at man skal tenke grundig igjennom om man har psyke til å ta det hvis ting som har skjedd sjelen tidlgere har hvert av en tja...alvorlig karakter? Det har hvert mye dævelskap opp igjennom århundrene ;)
Hvis man nå bestemmer seg for å gjennomføre en regresjon er jeg enig i at man bør velge noen man har referanser fra.

Topp
Avlogget Profil  

InnleggSkrevet: 23 Nov 2008 18:31 
Nybegynner
Nybegynner
Brukerens avatar

Lady*Liberty skrev:
Keara skrev:

jeg veit en dame som fortalte meg om noen av mine tidligere liv helt tilbake til egypt... hun er veldig koselig og hun heter Margunn Jacobsen (skrev feil før) og bor på en station etter manglerud som jeg glemt navnet på :-)

Så bra, jeg bor på Lambertseter, du mener nok Ryen du da? Jeg kan få nr på pm :mozilla_laughing: er interessert i å vite hvem jeg har vært og hva jeg har gjort som har ført til de store problemene jeg sliter med i dette livet.

Topp
Avlogget Profil  

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 20 innlegg ] 
Test - uten Facebook felt 1 Test - uten Facebook felt 2

Tidssone UTC - 2 timer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet