Annonsere her ? Kontakt oss !

Tidssone UTC

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 4 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Jeg skjønner ingenting?
InnleggSkrevet: 06 Feb 2010 23:59 
Nybegynner
Nybegynner
Brukerens avatar

Dere tror sikkert jeg er litt gæren eller er rusa når jeg skriver det her, men jeg vet ikke hvilke andre plasser jeg skal skrive...

For kanskje 3-4 måneder siden prøvde jeg å meditere for første gang. Det klarte jeg veldig bra fordi flere orber viste seg for meg og de skiftet farge, fra helt lyse, omtrent gjennomsiktige, til sterke blå og lilla. De svevde rundt meg.

Etter at jeg har gjort det så har jeg fortsatt sett orber når jeg ikke har meditert. Hver kveld når jeg legger meg så ser jeg en orb svever mot meg, noen ganger er den omtrent gjennomsiktig, andre ganger sterk blå.

Noen ganger våkner jeg også av noe, det føles liksom som om noe eller noen prøver å vekke meg. Da ser jeg ikke en direkte orb, men på en måte flere små kuler i en sirkel som svever rett ved senga mi og forsvinner. Det var ganske spesielt den ene gangen, fordi jeg drømte at jeg holdt på å dø og jeg falt nedover himmelen på en måte, så videre i drømmen satt skytsengelen min(en ung gutt)ved meg i senga og sa "Gina, Gina, du må våkne!" og da jeg våknet da så fikk jeg øye på den samme rare orben(små kuler i krøllet sirkel) som svever i rommet.

Hva f... betyr det her??Syntes det er så merkelig at jeg ser orber hver kveld/natt, begynner jo nesten å lure på om jeg ser syner.

Topp
Avlogget Profil  

Kreftforeningen
 Innleggets emne: Re: Jeg skjønner ingenting?
InnleggSkrevet: 07 Feb 2010 10:03 
Moderator
Moderator
Brukerens avatar

Hei.
Nei du er ikke gal eller noe ut fra det du skriver og det du spørr om.
Jeg tror du har klar og åpen en veldig god linje som gjør at energien du løste ut ikke helt får fortalt deg det dem vil.

Jeg opplever også slike kuler når det er beskjeder som jeg ikke har fått frem.
Det du kan gjøre er og ta deg en ny runde med meditasjon og heller spørre direkkte hvem og hva det vil. Dette kan ta litt tid før du får det men ikke gi opp.

Det er hvis noen hjelper eller noe som svært gjerne vil si deg noe.
Lykke til

http://yddir.com/

Topp
Avlogget Profil  

InnleggSkrevet: 07 Feb 2010 10:41 
ADMIN
ADMIN
Brukerens avatar

Gina87 skrev:
Hva f... betyr det her??Syntes det er så merkelig at jeg ser orber hver kveld/natt, begynner jo nesten å lure på om jeg ser syner.

Dette kan være 2 ting ; det ene er åndelig, det andre er noe øyelegen bør se på .

Om du ikke finner utav det med meditasjon, eller ved direkte spørsmål til "orbene" - når du ser de,
så bør du vurdere en sjekk av øynene.

Lysende prikker ( orber) KAN være et medisinsk forvarsel om at noe er galt i øynene... Men behøver ikke være det.

Jeg nevner dette her, fordi noen saker har faktisk naturlige årsaker, og man må vurdere om det kan være naturlige årsaker bak...

A

Rapportere et innlegg til meg ? Bruk Bilderapporteringsknappen i innlegget ! Bruk den og ved feilposting, o.l. !

Epost : asbjorn (@) paranormal.no uten ()

Politikk : se http://www.demsol.no !
Bilde

Topp
Avlogget Profil  

InnleggSkrevet: 07 Feb 2010 15:59 
Standard bruker
Standard bruker
Brukerens avatar

Lysende prikker eller små sirkler kan også være tegn på lavt eller høyt blodtrykk. Ser man dem ofte (i mørke omgivelser) bør man først og fremst undersøke saken hos lege eller optiker - ikke meditere over det.

"Lysende" farger er noe de fleste ser i mørket eller når de lukker øynene om de fokuserer på det, og er et fenomen som kan sammenliknes med støy på bilder eller film/video i dårlige lysforhold. Det er lysreseptorene våre som danner disse fargene, og det er ikke noe "åndelig".

Topp
Avlogget Profil  

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 4 innlegg ] 

Aleneforeldre foreningen

Tidssone UTC

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet