Annonsere her ? Kontakt oss !

Tidssone UTC

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 7 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Jeg trenger "guide"
InnleggSkrevet: 10 Mar 2010 15:58 
Nybegynner
Nybegynner
Brukerens avatar

Stort sett hele livet mitt har jeg følt ting, sett rare ting, drømt ting som har skjedd... hittil har jeg egentligt bare ignorert det inntil nå...

en jeg rotet med har jeg bla. drømt om for et år siden, ikke bare godt, men vodnt og... så sett en ulv i ansiktet hans. Noe som minner om en skygge følger meg, han har en varm atmosfære rundt seg. pluss mye mere har skjedd som har skjedd rundt meg, ikke bare med han, men med masse annet...

hvor kan jeg finne noen som kan lære meg litt, vil ha kontroll på dette... og det har jeg ikke, det kommer av seg selv når jeg minst venter det

Topp
Avlogget Profil  

Innleggets emne: Re: Jeg trenger "guide"
InnleggSkrevet: 10 Mar 2010 17:57 
Standard bruker
Standard bruker
Brukerens avatar

Det er et ordtak som sier at når eleven er klar så dukker læreren opp ;)

Mange av de som fremstiller seg selv med voldsomme evner, holder kurs osv er ikke klare for å lære bort i det heeele tatt. Jeg er av den oppfattningen at man er sin egen beste læremester, og den hjelpen du trenger vil komme til deg uten at du trenger å søke så mye. Vi kan aldri lære bort de virkelig dype innsiktene, de må alltid erfares, men en dyktig lærer kan kanskje hjelpe ved å stille de riktige spørsmålene. Skal sant sies har jeg møtt mange "guruer" og gudvetikkehva, men kun et par av de har hatt innsikt og dybde nok til å opplyse mer enn de forvirrer. Lytt alltid først og fremst til deg selv, enhver ordentlig lærer vil også forvente å bli testet..

Du ønsker kontroll over disse opplevelsene sier du..
ønsker du mer av de? mindre av de?

Det går ann å stenge av, men ønsker du å bruke det bevisst må du gå andre veien og åpne opp mer. Stille deg selv spørsmål om hvorfor du opplever det, skille ut alle logiske og ikke-paranormale forklaringer og teste deg selv. Hvis du ønsker å åpne opp ville jeg anbefale å styrke forbindelsen til ditt høyere selv først og fremst, der ligger også alle svar og veiledning du måtte ønske ift spirituell utvikling.

Topp
Avlogget Profil  

InnleggSkrevet: 11 Mar 2010 15:06 
Nybegynner
Nybegynner
Brukerens avatar

zind skrev:
Det er et ordtak som sier at når eleven er klar så dukker læreren opp ;)

Mange av de som fremstiller seg selv med voldsomme evner, holder kurs osv er ikke klare for å lære bort i det heeele tatt. Jeg er av den oppfattningen at man er sin egen beste læremester, og den hjelpen du trenger vil komme til deg uten at du trenger å søke så mye. Vi kan aldri lære bort de virkelig dype innsiktene, de må alltid erfares, men en dyktig lærer kan kanskje hjelpe ved å stille de riktige spørsmålene. Skal sant sies har jeg møtt mange "guruer" og gudvetikkehva, men kun et par av de har hatt innsikt og dybde nok til å opplyse mer enn de forvirrer. Lytt alltid først og fremst til deg selv, enhver ordentlig lærer vil også forvente å bli testet..

Du ønsker kontroll over disse opplevelsene sier du..
ønsker du mer av de? mindre av de?

Det går ann å stenge av, men ønsker du å bruke det bevisst må du gå andre veien og åpne opp mer. Stille deg selv spørsmål om hvorfor du opplever det, skille ut alle logiske og ikke-paranormale forklaringer og teste deg selv. Hvis du ønsker å åpne opp ville jeg anbefale å styrke forbindelsen til ditt høyere selv først og fremst, der ligger også alle svar og veiledning du måtte ønske ift spirituell utvikling.

jeg ønsker bare kontroll... litt sånn irriterende å sitte på date og se eller føle merkelige ting, og manfolket trur du er spenna gæærn...

jeg vil ikke på kurs ol. helt erligt synes jeg det er mye tull på de kursene, men jeg leter mere etter hjelp til tyde, se meninger... kan ingenting jeg..

hadde en som hjalp meg litt her i byen, men han flyttet :(

Topp
Avlogget Profil  

InnleggSkrevet: 11 Mar 2010 21:41 
Standard bruker
Standard bruker
Brukerens avatar

Ja, skjønner hva du mener...

men selv når det gjelder symbolikk, kanskje spesielt når det gjelder det, så er det uendelig mange forskjellige tolkninger. Det er godt å ha noen å dele og diskutere med da, helt med på den. Hva med å bruke forumet her til å lufte noen av tingene du opplever da? Det som er genialt her inne er at man får tilbakemelding fra flere på en gang, jeg har lært enormt mye her inne, ikke minst hva angår hvor forskjellige vi tolker og oppfatter ting!

Sorry, vet jeg gir litt kjedelige svar nå.. hehe

Hvor bor du forresten?

Vet ikke om jeg kan hjelpe på noen som helst måte, men hvis du skulle føle at jeg kunne det er det bare å sende en pm så bidrar jeg gjerne som best jeg kan

Topp
Avlogget Profil  

InnleggSkrevet: 12 Mar 2010 14:43 
Nybegynner
Nybegynner
Brukerens avatar

skal prøve og lufte det jeg ser her :)

jeg bor oppe i nord, i Bodø by

Topp
Avlogget Profil  

InnleggSkrevet: 28 Mar 2010 13:50 
Nybegynner
Nybegynner
Brukerens avatar

Idril88: En ulv, som du sier du så i ansiktet til han du var sammen med, trenger ikke bety noe "vondt". Ulven er et symbol for nettopp det du leter etter - en lærer/læremester. Kan hende du burde tenke på den personen som nettopp DET, og det var derfor ulven viste seg, for å gi deg et "hint" om at læremesteren din kanskje er nærmere enn du tror....

Topp
Avlogget Profil  

InnleggSkrevet: 28 Mar 2010 21:11 
Nybegynner
Nybegynner
Brukerens avatar

det kan jeg love deg at han ikke er... kan ikke helt stole på han, og det har han vist meg

Topp
Avlogget Profil  

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 7 innlegg ] 

Funksjonshemmedes Fellesorganisasjon

Tidssone UTC

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet